God natt = pigg dag

Jag fick sova. Gud så skönt! Nu är jag alltså pigg och var på jobbet redan kvart i åtta. Började avverka de första kapitlarna på boken igår också. Tänkte att jag börjar med att skriva ner kort om olika episoder, för att senare gå in och spetsa till dem ytterligare. Känns bra att få ner det på pränt – just nu hänger de bara inne i skallen och stör all övrig verksamhet. Väl på papper (eller skärm ska jag väl säga, men det låter inte lika bra…) är det enklare att överblicka och jag kan lägga krut på att skapa ett konstverk =)

 

Ser fram emot Åsa Jinder och intervju om Lee Lozano i morgon på Moderna. Mingel med She Creatives, träffa lite nya inspirerande människor. Torsdag blir det prisutdelning och ytterligare mingel med förhoppningsvis lite folk från Svensk Form och tiden jag jobbade där.

Glömde salladen hemma och är redan hungrig. Inte bra…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0