Du är alltid med mig

Det är jobbigt när ens nära har det jobbigt och är långt borta.
Inte för att det alltid finns så mycket att säga som kan hjälpa,
men det svider i mitt hjärta att inte bara kunna finnas där och kramas.
Det jag saknar mest av allt i livet är just närhet till de som står mig närmst.
Jag tycker livet är för kort för att vi ska befinna oss så långt ifrån varandra,
och tänker mycket på vad jag ska göra åt saken.

Just nu är mina tankar hos min syster och hennes hjärta är hos mig.
Mitt hjärta är hos henne och jag hoppas att hon känner det.

Inga ord i världen kan förklara min kärlek, saknad och omtanke för henne.
Men ni som vet känner. Och behöver inga ord.

Älskar dig och saknar dig så jag nästan brister.
Du är alltid med mig - i min fysiska och andliga själ.
I mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0