Busy day

Jag var där. Insöp miljön och kände ännu mer att jag tog rätt beslut tidigare i veckan. Även om detta företag kommer att ha en utgallring och återkoppla för intervju nr 2, så har jag tagit rätt beslut. Jag vill ha detta jobbet. Arbetsplatsen passar mig perfa! Jag kunde ju inte göra annat än att vara den jag är, berätta vad jag tycker och försöka få dem att inse att jag är speciell. Så - let's see. De som anställer mig kommer att bli nöjda, då jag söker mig till platser som jag vill vara på. Som jag känner gemenskap med, som jag ser utvecklingsmöjligheter hos. Om de bara visste hur mycket som finns bakom den ibland försiktiga framtoningen, som jag förbrilt försöker omvända till outgoing power-girl-thing...men det är ju inte jag. Jag är power-girl när jag hamnar till min rätt. Sorgligt att jag inte kan koppla på den i förväg. Men de som känner och vet, känner och vet. Det är dessa personer och företag jag måste träffa...och bemöta. Shooot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0