Sån är jag enligt Dr Phil

Jag är inte så förtjust i Dr Phil. Eller - jag är inte så förtjust i amerikanska program. Halleluja - alla verkar vara totalt frälsta oavett ämne. Men svaret i quizen på Facebook om min personlighet var ju positiv, så om det roar någon blev resultatet enligt nedan:

Others see you as fresh, lively, charming, amusing, practical, and always interesting; someone who's constantly in the center of attention, but sufficiently well-balanced not one to let it go to their head. They also see you as kind, considerate, and understanding; someone who'll always cheer them up and help them out.

Vad säger ni? Kanske finns det någon som tycker något annat? Fram med sanningen - I can take it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0