Gammal vän - precis som förut

Det var otroligt härligt att träffa Clara idag. Det var exakt som förr, fast mycket  bättre. Allt som har utvecklats i mig har ju så klart utvecklats och blivit mognare hos henne. Men det kändes som att det hade skett på ett liknande sätt.
Vi har båda steppat framåt. I en takt som gör att vi förstår varandra.

Jag kände sån glädje och värme. Mycket roligt också att hon kanske flyttar hit.
En själ att ta vara på. Clara - tack för att du är du och att du är min vän.

Livet är vackert när man väljer att leva det. Men kan bli ugly om det är vad man bestämmer sig för.
Man lever en gång.
? Vem vet det?
Men om det är så - så borde vi ta vara på den gången.
Fast jag hävdar bestämt att det kommer flera...

...liv att leva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0