Det första nejet...

...kom idag. Jag söker jobb för fulla muggar och de flesta börjar i nuläget bli klara med sina genomgångar av ansökningar. Jag fick alltså mitt första nej med orden att det är många som har sökt och jag är inte en av dem de har valt att gå vidare med. Suck, fast ändå stort hopp till resterande cirka femton företag. Det var i alla fall inte den tjänsten jag allra helst hoppades på, vilket kan ses som en liten tröst. Konstigt nog så är jag inte direkt arbetslös. Det känns bara som att det inte kommer in så mycket lön för mödan just nu vilket jag i och för sig vet anledningen till. Jag skulle vilja kalla det investering för framtiden. Just det. Det är det jag gör. Investerar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0