Wasa Sandwich on the go...

Wasa Sandwich Creme Cheese Red Hot Pepper, Tomato & Onion, Red Chili, Fruity Forest Wasa Sandwich har varit en räddare i nöden vid ett flertal nätter i väntan på sista tunnelbanan. Att i stället för att trycka i sig en kexchoklad kunna välja knäckebröd i automaten för en tia, kan kännas tråkigt för vissa. Själv tycker jag att det är toppen! Min favorit är Red hot pepper på rågknäck, annars funkar även Creme Cheese & Pepper, även den med rågknäcke.

Jag kan också lyxa till det ibland med Creme Cheese Tomato & Onion på veteknäcke och nu har jag även testat en sötare variant - Crisp´n Fruity Rorrest Berries med någon typ av yoghurtcreme och frukt emellan crispiga luftiga kex. Enda och sista gången kan jag säga. Det smakade verkligen ingenting, fast namnet låter friskt och fräscht. Jag satt verkligen och kände efter. Länge mellan varje tugga. Och smaken liksom försvann, flöt iväg utan avtryck överhuvudtaget. Extremt lamt, särskilt då övrigt sortiment faktiskt smakar både väldigt kryddigt och krämigt.

Så återigen är jag övertygad - skarpt och smakrikt före sött och fjolligt.

Kommentarer
Postat av: maria

Den längst ner till vänster är min favorit!

2009-06-16 @ 16:02:19
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: sandra

den svarta maste val anda vara den godaste! Det och ramlosa med nagon god smak ar vart att komma hem till sverige for!

2009-09-24 @ 00:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0