När en del saker känns jobbiga...

...så är det närmsta vännerna som gäller. Jag har ett par. Jag är otroligt lycklig och glad över detta. Jag har några stycken vänner som jag känner vet vem jag är, hur jag fungerar, känner till mina bra sidor och förhoppningsvis uppskattar dem, känner till mina sämre sidor och accepterar dem ändå. Dessa vänner räknar jag på en hand och för mig känns det som en förmögenhet. Jag älskar alla. På olika sätt. De är mina kära, som en subfamilj. Jag är så överglad för att jag har er!

Kommentarer
Postat av: Karl Hellberg

Gud va härligt det låter, jag har nästan inga riktiga vänner kvar sen jag blev pappa. Vilket iofs visar att de kanske inte var riktiga vänner ändå... Glad för Dig...

2009-06-18 @ 17:12:27
URL: http://karlhellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0