Jag minns med värme

Idag är Olles dag. Som så många andra har varit.
Men idag går mina tankar, min värme och många minnen
till en man och familjemedlem som inte längre finns ibland oss.

Idag minns vi Olle och begravning äger rum i Lidingö kyrka.
Jag går dit nu. Mina känslor är blandade, delvis fasa men
samtidigt vördnad och stor kärlek.   

Tack för alla vackra minnen. Ödmjuka samtal och en närvaro sällan skådad.
Du kommer att fattas mig, men jag är glad över att du slapp bli sjuk. Det är
skönt att veta att du inte plågades under din sista tid och jag hoppas att
du på något sätt, någonstans ser och hör vår kärlek.

Det kom bara alldeles för plötsligt. För tidigt försvann du. Vi saknar dig.

Till minne av Olle Etzén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0