Hur ser man till att inte bli kär?

Lillkillen är så lik min bror så det är sjukt! Tänker så klart på foton jag har sett, jag levde inte när han var så liten...

Idag chattade jag med en vän. En ständig singel runt 40. Han hatar så mycket att bli sårad att han ser till att inte bli kär. Hur gör man när man ser till att inte bli kär? Enligt mina erfarenheter är det något man bara blir. Vare sig man vill eller inte. Jag har nämligen blivit det vid ett tillfälle när jag absolut inte välkomnade det. Gick ju som det gick i slutändan, men ändå - det är inget man styr över. Kanske om man transformerar sig till en isbit, men jag tror att livet blir ganska tråkigt då. Hoppas han kommer till insikt och lägger ner garden. Kan verkligen se en helt ny kille kliva fram, för
det märks ganska tydligt att han spärrar sig själv. Hoppas.
Jag känner på mig att han är en jättefin kille innerst inne och tycker bestämt att han slösar bort sitt liv med en här fixa idén.

Släpp det hörru, börja leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0