Härligt lång och solig påsk

Det har verkligen varit underbart att vara ledig över påsken. Trots att det har känts lite tomt och ensamt utan varken J eller familjen här så har det vackra vädret och möjlighet att umgås med vänner gjort den totala upplevelsen just underbar. Jag har kört hårt i joggingspåret, men det är alltid jobbigt när pollentiden börjar. Tungt att andas och ögon som rinner i kombination med täppt näsa. Hörde att det kommit något nytt spray som kan vara värt att testa. Folk har verkligen kryllat på gator och uteserveringarna har också varit knökfulla. Om det kunde fortsätta så här hade alla varit glada och nöjda, men jag antar att temperaturen kommer att sjunka och för min del kan det gärna vara lite mulet i alla fall under arbetsveckan. Tänk att man alltid glömmer bort hur fint det är med vår och i alla fall blir jag lika förvånad varje gång den kommer tillbaka. Härligt och underbart - som livet ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0