Ett positvt besked

Inte en kallelse till intervju, men ett besked om att jag finns kvar efter grovsorteringen. Det känns nog så bra efter att ha betat av fem "tyvärr, men vi har gått vidare med en annan aspirant". Dessutom gällde det jobbet som i stort sett är det enda som har känts extra speciellt. Hela företaget förtjusar mig och jag vill så gärna få möjlighet att träffa dem personligen. Oj, oj vad jag vill! Så - håll tummarna. Nästa besked beräknar de kunna ge efter den 9 april. Före påsk alltså. Sitter nu och funderar på om jag ska dyka upp och presentera mig, eller om jag ska hålla mig cool och invänta svar. De sitter ju bara ett kvarter bort, kunde svänga förbi på väg till jobbet bara för att. Eller inte. Vet ju inte alls hur de ställer sig till det. För då hade det ju varit enkelt. Men jag tror att jag gör det. Bara säger hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0