Singoalla lanserar lakritskex

Singoalla har kommit med en ny smakvariant. Min slutsats är enkel. Gillar du lakrits så gillar du Singoalla lakrits också. Hur svårt kan det vara? Jag älskar lakrits, men föredrar den ren. Utan kex alltså. Lakritsglass kommer faktiskt också högre upp i poänglistan. Men kexen är ganska spännande och fyller rätt och slätt en funktion när man vill ha lite variation på kaffepausen. Det blir en trea av fem. Tror inte den blir långvarig dock - känns som en tillfällig gäst. Men väl värd att testa!

Kommentarer
Postat av: Karl Hellberg

Hua... lät riktigt vidrigt tycker jag...

2009-06-18 @ 17:04:56
URL: http://karlhellberg.blogg.se/
Postat av: a home far away

Hej vilken fin blogg du har, nu måste jag läsa tidigare inlägg!



Ha en fin midsommarhelg

Kram Gunilla från Singapore

2009-06-18 @ 21:13:55
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0