Jimmi Choo skapar kollektion för H&M

Jimmi Choo lanserar en glamorös kollektion för H&M i oktober som ska tilltala urbana kvinnor. För första gången skapar designern kläder, och tanken är att ta fram en kollektion som ska matcha hans skor och väskor. Det är också första gången som H&M väljer att samarbeta med ett accessoarmärke och kan jag annat än jubla?!

Ett gigantiskt kaos kommer att utbryta den 14 november i de 200 butiker som kollektionen kommer att lanseras i. Det är jag övertygad om. Hur ska jag lyckas få till ett köp? Jag som hatar trängsel och obarmhärtig knuffshopping. För det är vad jag förväntar mig. Überglamoröst eller inte. Ett lyckorusigt mangel som måste härdas igenom. Tufft. Stenhårt. Men sant.

Kommentarer
Postat av: Karl Hellberg

Vet du vad du gör, du lejer en stor kroppsbyggare att handla åt Dig... Skitsmart!!!

2009-06-18 @ 17:06:56
URL: http://karlhellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0