Mjuk men mör efter spavisit

Roslagsspa på Roslagsgatan 32 i StockholmIdag har Jakob och jag varit på Spa på Roslagsgatan. Vi låg i varsitt badkar med bubbel och skum efter att ha fått välja vilken typ av effekt vi ville få ut av badet. Jakob ville bli pigg och få energi, jag valde en utrensande variant. Eftersom jag nu har varit rökfri i fyra veckor så tänkte jag att en sådan kur kunde passa fint, som en extra push att få ut lite extra skit ur kroppen. Det var alldeles underbart och nu är vi båda mjuka som bebisar i huden. Vi fick ansiktsmassage och ansiktsmask och badkaren hade inbyggd massage som avslutade behandlingen. Oj så skönt det var, men nu några timmar senare känner jag mig ganska färdig. Mjuk men mör kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0