Malou i Efter 10 - eh...TV4?

Vaknade vid niotiden idag och var helt på det klara med att jag skulle ut och promenera. Fixade en kopp kaffe och satte på min morgonkompis TV4. På något underligt sätt hamnade jag på sidan med täcket uppkorvat runt kroppen och i ett vips så valde jag helt enkelt att somna om.

Vaknade till en repris av Efter 10. Varför har man repris på ett program som ligger inlagt på den sändningstiden? I alla fall så blev jag hundra procent klar över vilken programledare jag tidigare försökte erinra mig om. I ett samtal om just programledare hade jag en bild av en, utan att komma på vem det var. Det var otroligt frustrerande och irriterande, eftersom den här programledaren inte lät sina gäster komma till tals överhuvudtaget. Och nu kom jag på vem det var.

Malou så klart. Hon ställde en fråga, och i samma stund som gästen skulle svara fortsätter hon med en ny fråga! När gästen istället försöker svara på den, eller tillföra någon sorts information, då fortsätter Malou med något annat hon antagligen tyckte var viktigare just då. Jag kastade nästan kaffekoppen på TV:n till slut. Hon och hennes program blev helt plötsligt till och med sämre än Förkväll!

För ni har väl sett Förkväll?! Det är helt pinsamt. Eller så finns det en tittarskara för detta - smal och inriktad på bara just detta program, men programledarna är usla! Vi pratar Yvonne Ryding, Carin da Silva och Elisabeth Höglund. Gud - det är såååå dåligt. Men Efter 10 med Malou är sämre. Om hon nu inte har tid att vänta på svaren på de frågor hon ställer, kanske hon ska sluta pladdra och välja ut några få, viktiga och informativa? Jag svimmar, så dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0